Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Fortfarande risig.

Snuvan har gått över i hosta och de låter som jag satt en kråka på tvären i halsen. Så risig är jag fortfarande. *suck* Åh vi som hade så bra planerat här nu till veckan att vi skulle hinna med lite innan Älsklingen drar iväg på kryssning på lördag för att fira sin mammas 60årsdag. Jag ska juh som sagt vara hemma ensam med djuren.

Vi hade juh tänkt hinna med lite mer i köket veckan som kommer då Älsklingen bara jobbar Onsdag och Torsdag. Får se om jag kan orka vara arbetsledare i allafall. Nu är de mycket små grejs kvar. Har dock kaklet kvar att sätta och de kan han nog göra utan min hjälp, måste dock hitta en list först.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...