Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Gratis saker!

Jag fattar mig inte på de där med alla gratis sidor.
Snäll de finns inget som är gratis här i livet för oss vanliga. Så är de bara och de är bara att acceptera.




Är jag med på och jag har ynka 140p för att jag slänger inte ut pengar för att få poäng. Åh de är vad dom här sidorna går ut på, de är inte bara att gå in och klicka på några sidor och kanske svara på en poll en gång om dagen. Visst kan man, men då tar de som för mig en evighet innan man äns får se de där utlovade pressentkortet.
Vet många tävlingar som kräver att man ska vara med el blir medlem på olika sidor för att få delta och de är juh enbart för egen vinnings skull. Dom tjänar juh massor på de för visst vill man vara med och tävla om saker. Då gillar jag dom som bara har kravet att man ska länka till tävling och sedan skriva ett inlägg och kanske lägga till på blovin (el vad de nu heter).

Ingenting är Gratis här i livet, utan allt har sitt pris.
De senaste jag hittade nu var http://www.gratisdoman.se/ Hur sannorlikt är de att någon kan ge bort utrymme och domän helt gratis? Jag tycker de håller på att balla ur och dom enda som tjänar massor på dessa sidor är storbloggarna pga att alla deras beöksar vill juh vara med på allt dom är med på. Var lite så jag kom in på gratismakeup. Jag todde de skulle vara något, men man får kämpa som 17 att få poäng och göra erbjudanden som kostar och vad är de då som blir gratis med de hela?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...