Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Har aldrig känt mig så ensam!

Älsklingen är iväg på kryssning och jag och djuren är hemma. Åh jag har aldrig känt mig så ensam. Hyrde fyra filmer för att muntra upp mig, men de funkade inte trots att även Rita och Rambo kom upp i soffan och la sig tättintill. De värsta nu är nog att gå och sova. Hundarna sover juh valigen inte i våran säng, men jag fundera på ett undantag (trots att jag vet att Rambo kommer att ta de som att han får sova där jämt sedan).

Ska kolla av nätet lite nu i min ensamhet, innan jag ger mig upp till sängen för att sova.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...