Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jag gillar snö, men detta är överdrivet!

Ja, jag är en av dom där få som älskar snö och som mår mycket bättre när de finns underbart vitt snötäcke ute. Även jag har mina gränser. Nu börjar de bara bli överdrivet och de är mest för att vi skulle behöva lite + grader för att få fixa bort isen som blir när man har luftvärmepump. Åh de värsta är juh att folk inte tänker på vädret heller utan kör som vanligt *Bildårar* och de är juh de som leder till att när snön kommer blir klassas de direkt som Oväder. Nä stanna inne och lämna bilen i snön, måste du ut GÅ.

Vi har valt att stanna inne. Provade tidigare om vi skulle gå ut en sväng, men Rambo han tittade bara in i vardagsrummet. Åh de säger väl allt. Båda älskar snö, men är inte så överlycklig när de snöar konstigt nog. Så resen av dagen kommer att gå i slöandets tecken, som den gjort hittils. Ska väl kasta ut hundarna en sväng senare. Mest synd är de juh om Älsklingen som måste skotta när han kommer hem. (Ja, jag bör undvika att skotta pga ryggen och de lyssnar jag på, utom vid ett tillfälle och de är på morgonen då jag inte vill pulsa snö och drar då bara en gång från ytterdörren till vägen. Inge sjukdoms missbruk här inte, för de är inte värt smärta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...