Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Nyårs Make up!

Bättre sent än aldrig. Var tänkt att jag skulle lägga in bilder på Nyårsmakeupen som jag hade när vi var hos en kompis till mig. Först drog jag mig för att bilderna blev tagna på natten och inte direkt efter att jag sminkat mig som jag brukar, var lite stressat tyvärr. Nu när jag skulle fixa bilder på en annan make up så kom jag ihåg denna och lägger upp den endå, trots att de inte blev nå bra just pga att jag haft på mig den en stund och färgerna satt inge vidare. De var varmt hemma hos min kompis och då blir jag så där flottig i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...