Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vilken otur då!

Idag (el rättare sagt igår) kom paketet från Ellos. Åh behöver jag säga att jag hoppades lite för mycket på detta paketet. För tror inte på 17 att jag hade så fel på storlekarna så att myxorna som jag väntat på och som jag skulle ha med till London var för stora. De är sällan de händer, men så klart skulle de hända just nu. Som om inte de gjorde saken värre så finns de nu ingen mindre storlek av just dom byxorna. Blir till att bara skicka tillbaka dom.

Åh igår när vi var på Marieberg så hittade jag inte ett skit. Hur svårt ska de vara att hitta kläder? Åh varför ska de finnas bara kläder för smala människor, vi överviktiga behöver juh också kläder. Fatta vilken ångest jag har varje gång jag går in i en klädesbutik. De är fruktansvärt måste jag säga. de är en av anledningarn till att jag börjat chansa på nätet, fast jag helst vill prova och känna på kläderna innan. De enda jag önskar mig nu är att kunna hitta ett par snygga byxor som inte är av tajts typen el i samma material. är så less på den typen av byxor så jag snart kräks. Har man en begränsad budget så är det, de ända man köpa. Tänk själv hur kul skulle du tycka att de var om du hela tiden bara kunde köpa en typ av byxor? De finns nog ingen som vill göra de, men de är vad jag får stå ut med just nu när butiker som har längre priser har så dåliga storlekar, el har för tantiga saker. Jag må vara 30, men jag vill fortfarande inte se ut som en tant.

Tack och lov så passade tröjorna som jag hade beställt från ellos, Kanon. Ett rätt i allafall. Så nu har jag 4 nya tröjor och en såndär Cardigan (el hur 17 de stavas). Åh dom förljer helt klart med till London.
Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Mysigt med London, ska dit med bästa vän och möta våren där tror jag :D undebrart!

Hoppas du får en fortsatt bra kväll!

2010-01-12 @ 21:29:37
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...