Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Att man aldrig lär sig.

Idag har jag ingen energi alls känns de som och jag fattar inte att man inte lär sig. Varje gång är det samma visa. Man tackar ja och tror att denna gången kommer de vara annorlunda. Denna gången kommer dom fråga hur de, hur de går med allt sov... MEN, nä. Inte ett ord, bara en massa annat om andra. Dom skulle göra det och dom skulle det osv. Jag tror ni förstår. (förhoppningsvis)
Är mitt liv så mycket mindre värt? Att man inte änns kan brysig om att fråga hur de är eller hur de går. Jag känner mig helt utanför och oviktig. Och undrar om de finns en plats för mig eller om detta är livet? Finns de fler där ute som känner och blir behandlade som mig/oss?
Inners inne hoppas jag verkligen inte det, för jag skulle inte ens önska min värsta fiendet detta livet.

Är jag så tråkig, ointressant? Eller vad är felet?
Jag vet att jag har 5-10 besökar på bloggen, men sällan är de någon som kommenterar. Är de för att ni råkat hamnat här av en slump och känner fy fan för denna blogg. Eller kanske finns de några som är intresserad och kommer tillbaka för att "undra vad hon skrivit denna gången".
Vilken anledingen än är så önskar jag att ni ville kommentera, men jag Tackar er för att ni tittar in. Lite uppmuntring i livet.

Lite negativt idag, men de är åh andra sidan en lite dålig dag idag också. Åh dagar som denna är den sämsta för viktkampen tyvärr.
Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Det enda jag känner av av mixing liquid är att alkoholen får mina ögon att stickas lite, men jag är känslig för allt nästan. Gapar jag då jag borstar tänderna så sticks det i ögonen haha. Men ja det är ju alkohol i den och den kan förstöra penslarna antar jag om man har otur men jag tycker det är en suverän produkt =)

2010-07-31 @ 22:51:43
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Tack för tipset, inlägget hade hamnat i spamfiltret så det kom inte fram. Jag ska kika där imorgon så får i väl se vad jag hittar för någon smaskig återförsäljare. Det värsta är väl om man skulle åka på tullen isåfall.

2010-07-31 @ 23:03:56
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Malin

Jag längtar efter sina inlägg och när de inte kommer så kan jag bli besviken och tänka "nähä, inte idag heller..."



Kom ihåg at du är UNIK och du duger som du ÄR!!



Kraaaaaaaaaaaaam <3

2010-07-31 @ 23:11:07
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är apdålig på att kommentera och det gäller alla bloggar jag läser. Vet inte varför, men ta det inte personligt att folk inte kommenterar, inte alltid man vet vad man ska skriva heller.

2010-08-01 @ 21:34:52
URL: http://madebyma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...