Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

iVi Scents

Satt och strö tittade lite på YT då jag hittade via en av mina prenumerationer en Review på tvål, Lotion, skrub och badbomber från ett företag som inte testar på djur och har heller inga farliga ämnen. iVi Scents heter företaget och dom levererar World wide.

"iVi Scents specializes in fresh nontoxic bath and body products like soaps, lotions, scrubs, and bath bombs.  Our scum free products will leave your skin hydrated, smooth, and noticeably softer from your first use!"

Nu undrar jag om de finns någon som har testat deras produkter?!?
Hur mycket kan man lita på att detta företaget verkligen är Nontoxic och Cruellty Free? Efter allt man fått läsa och se om andra saker, blir man lite tveksam. Kan man verkligen lita på företag? På YT kan jag bara hitta bra saker om produkterna.

(Jag har lagt till iVi Scents under listan HÄR)

Önskade att man hade råd att beställa från dom och testa och se om de är så bra som dom säger. Jag försöker vara öppensinnad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...