Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Mysväder

Idag är en såndär njutardag, fram med filten, en bra film och kryp upp i soffan och njut...

Typiskt, inte har jag någon bra film som passar mig idag. Undra om jag har för lite eller för många eller om jag helt enkelt ser för mycket film!?! Inte har man någon vän man bara kan ringa och fråga om dom vill komma över och ta med sig en bra mysfilm. *suck*

När man är jag växer inte kompisar på träd, vilket är idiotiskt att de inte gör. När man behöver dom som mest. Jaja, de blir väl så när man varit sjuk så länge som jag.

Kollad in cdon.com, men de blir så dyrt där (för vem vill betala frakt? Fast såg nu att dom hade tills imorgon Måndag 24:00 frifrakt på alla beställningar).  Jag är även en sån som inte bara kan beställa en film.
Vad kan jag säga!?!
Jag älskar film!
Vad mer kan jag säga? Man lär sig engelska bättre (för oss som inte hinner med texten och som ensam tar bort den helt). Vad vore livet utan film?
Dö trist, tråkigt, men inte alldeles alldeles underbart.

Kom just på att jag inte skrivit om Avatar, det kanske man skulle göra? Kanske skulle se den engång till också bara för att. hihihi Det är en av dom filmerna som vi har på Blu-Ray. Ser jag någon skillnad, Ja på bilar såg man lacken, men i övrigt tror jag inte jag såg någon skillnad... men de kan juh vara jag också...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...