Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Shopping.

Idag var vi ute en sväng på Marieberg Galleria och shoppade lite (fick aktivitets ersättning för Iris Hadar som jag var på och då kan man få unna sig lite). Äntligen fick jag en ny klocka (Hello Kitty) och rea var det. (kommer kanske eget inlägg och bilder sedan) Var in på The Body Shop och stod åter igen och velade om jag skulle köpa den där bronsern eller inte, det slutade med en deo istället som jag inte riktigt hade tänkt mig. Sedan kunde jag inte motstå några smycken. På Glitter blev de ett set halsband och matchande armband och på Ur & Penn (utom klockan då) så blev de tre halsband (30kr styck inte illa, örhängen de stod jag över då jag köpte några förra gången och när vi var i Göteborg). Har även lagt in en liten rea beställning hos Ellos.se, är verkligen i behov av lite kläder (hittade lite Rea på Zizzi på Marieberg när vi var där sista, men behöver är större). Så de har gått åt en del pengar och tack och lov kommer juh snart även skattepengarna, men dom kommer nog mest gå till sparkonton.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...