Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Skyller på värmen

Måste skylla på värmen över de dåliga bloggandet, fast jag vet att jag inte är ensam. På sommar minskar bloggande en hel del. Detta märker man mest på bloglovin, inte lika mycket inlägg nu.

Det har varit mycket den senaste tiden nu och värmen har slagit ut mig totalt. Nu äntligen är de lite svalare. Kan ändå inte lägga allt på värmen då även detta med AF, AF Rehab, FK och Alfa-kassan driver mig till vansinne. Det är semestrar och handläggare som inte vill ta tag i saker direkt, utan ska vänta på andra och beslut. Det är nog väntan som är värst. Inser dom inte får varje månad som går, mår man bara sämre och sämre. Tänk er själv att ni förlorade era ersättning och gick från 6400kr/månaden till 0kr/månaden, skulle ni inte må dåligt då? Sedan att hela tiden få höra, vi måste vänta pga semestrar, återkomm i mitten av Augusti.
Jag frågade även min handläggare på AF om jag hade några kvar på att söka jobb, men de hade jag inte då jag inte får någon form av A-kassa. Jag fick då gärna titta runt lite endå, men när jag frågade om jag då kunde få en såndär jobbcoach som kunde hjälpa mig med en CV. Ja då fick till svar att jag skulle påminna henne om de nästa gång vi träffades (någon gång i Augusti). Man kan bli less för mindre. Varför kunde man inte fått en sådan nu i stället? Nä utan man ska sitta här och känna sig mindre värd och totalt misslyckad som människa. Åh bara vänta.

Jag har dock på helt eget insiativ tagit och kladdat ihop någon form av ansökan och skickat iväg, så nu kan jag bara vänta och se. Är dock inte sådär super hoppfull, då min ansökan/CV har brist av erfarenheter.
Kollar man runt på nätet så är erfarenheter a och o när man söker jobb och då undrar jag hur ska man få erfarenheter om man inte får jobb för att man har brist på erfarenheter?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...