Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

AF Rehab Aktiviteten.

Var i tisdags iväg på första träffen på Iris Hadar (tror de stavas så) och de var som jag förstått. Ett dagis för sjuka typ. Där ska vi sitta (i mittfall 3 timmar 3 dagar i veckan) och göra någon av följande saker. * Administrativa på hittade övningar. * Stick, virka el sy. * Binda flugor (för er som inte vet vad de är, så är de fiskkrokar som ser ut som olika typer av flugor). * Göra typ av klurigt pussel och såna där. * Fågelholkar. * Delar till bikuppor. Jag ska ge de en chans och vara där min tid, trots att de bara ger mig ynka 174kr per dag (efter skatt). De är verkligen att förnedra oss sjuka, måste jag säga. Ska ändå låta mina 3 veckor gå. Sedan får vi se hur de blir.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...