Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Överklagan - AVSLAGEN

Ja igår fick jag de väntade brevet från FK och de blev avslag igen. Ska jag överklaga igen så kommer de nu gå till förvaltningsrätten. Åh de är klar som bara den att jag ska överklaga igen och denna gången ska jag ha mer underlag med. Som jag bloggat om tidigare så ska jag börja på ett 3 veckor projekt och utlåtandet där ifrån kommer jag att ha med så klart + att jag ska ha med lite annat som dom tydligen krävde att jag skulle ha bifogat. Dom kan tydligen inte gå in i min "mapp" själva och kolla upp, utan jag skulle ha haft med en kopia av ett medicinskt utlåtande. Nu är de hårt mot hårt, när dom inte ens annser att man är sjuk till 1/4 del (vilket dom kräver för att man ska få ersättning). Träningen hos sjukgymnasten hjälper inte och akupunturen hjälper bara för stunden. Tyvärr får jag inte komma till smärtenheten förens till hösten. Åh får jag inte min rätt nu eller snarare innan Oktober. Så om jag efter oktober bli 100% sjukskriven/sjukpensionerad så kommer jag inte få en krona pga att det då har de gått över 10 år sedan jag hade mina sina sjukpeningsgrundade inkomst. Kul... NOT... Så man kan säga att klockan tickar för mig, jag vet att jag kommer aldrig blir 100%igt frisk och de tror inte läkarna heller (dom som träffat mig och bedömt min skada). Ortoped kirurgen jag träffade sist, sa att jag kommer aldrig vara smärtfri och att jag får leva med det. Han sa att jag med hård träning och stöd skulle kunna återgå i arbete, men inte 100%igt, utan kanske bara 25%. Det är ungefär vad andra läkare också sakt, men FK har sina läkare som gömmer sig bakom sin anonymitet och bakom politiken. Som aldrig träffat eller undersökt mig. Så visst fan är livet orättvist. Vi sjuka bedöms av någon som är så anonym och man kan börja fundera på om FK har läkare överhuvudtaget eller om de bara är spel för galleriet (eller hur man säger). Nä ska sluta blogga nu, känner att ryggen säger ifrån. Hur kul är de, man sitter 10-15 min och man får inte i ryggen. Man står 5-10 min och man får ont i ryggen. osv osv... Åh min kallar dom FRISK!?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...