Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Provsvar.

En liten ljuspunkt idag. Provsvaren kom på proverna som jag tog sista jag vara på VC (dom som skulle följa med remisen till överviktsenheten).
Dom visade inom normala gränser förutom lätt förhöjt kolesterol. De ni och alla säger att överviktiga har så dåliga prover osv.
Kolesterol svaret tar jag inte så allvarligt på efter att ha läst boken Anta din viktigaste utmaning - LCHF. Ja den har jag läst idag, inte hela, men delare av den. Den gav mig lite mer insperation och jag ska nog få mannen att läsa några delar av den också. Så att han förstår mig och varför jag vill ge denna livsstil en chans till. (jag vill inte kalla de diet)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...