Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Så trevligt.

Igår var en kompis och hennes kille här och de var så trevligt så. Vi snackade massa kök, renovering och annat skit som man brukar snacka. De är tur att dom respekterar att jag har en dålig rygg och tar allt som de är. Klarade inte av att göra allt som skulle behövts innan dom kom och min man jobbade hela helgen, så han kunde inte hjälpa så mycket. När dom kom satt jag mitt i de sista fixandet av Rambo, de var både behövligt och ett måste. Det var helt okej, dom kom upp till mig på övervången och gosade lite mer Rita och snackade. Man önska att man kunde ha fler vänner som dom. Dom är förstående och acepterar om som vi är. Dom är även bland dom få som tycker de är rätt att vi får komma iväg till helgen och bara vara jag och min man. (De finns folk som de sticker i ögonen hos). Pappa hade vunnit en storstadshelg på bingo lottos julkalender och när jag fyllde år fick jag den, så på fredag ska vi åka till Göteborg (för de var så länge sedan någon av oss var där och dom pratar svenska där, hade kunnat välja Helsingfors, Oslo eller Köpenhamn, men pga språk hoppade vi de). Så jag har varit duktig och sparat pengar som jag fick av min kompis (när vi var till dom förra helgen) och av Svärmor, så jag kan unna mig lite shoping i Göteborg. De bästa är dock att min man får så bra lön denna månaden att vi ligger + denna månaden och de känns super, för nu kan vi även lägga lite till våra sparkonton och lite till mitt pensionssparande som pga min bristande ekonomi har fått avstås.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...