Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vad händer?

Det har varit en hel del den senaste tiden och mycket av det har tagit upp en hel del av tiden. Vi försöker hitta ett slut på allt skit som drabbar oss och mannen får inte svar på sitt extra jobb (deltids brandman) förens vecka 29 och de var lite otur det, men sånt som händer.
Sedan har aktiviteten tagit musten ur mig och jag har haft mer ont och mycket dö tid har jag haft över i väntan på att mannen skulle sluta jobba och mellan han börjar och min aktivitet börjar. Allt bara för att spara in pengar på bilresorna. Så de har blivit 9 timmar väntetid dom dagar min man jobbar och de har mest gått åt att sova i bilen och rasta av hundarna som vi fått haft med oss. Aktiviteten i sig var som jag trodde, ett dagis för vuxna och vi snackade mest skit och fikade typ. Så för att hålla de positiva har jag hållit taget om att jag fått komma hemifrån och träffa lite folk, så det sociala har varit de positiva.

Imorgon är dock sista dagen på aktiviteten och de är delade känslor måste jag säga. Jag har nyss lärt mig känna en del trevliga kvinnor/damer och de ska bli tråkigt att lämna dom. Efter detta vet jag inte hur de kommer att bli och där är lite ett orolighets moment. Vad kommer hända? Vad kommer detta att visa? Vad ska man göra nu?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...