Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Blir så frustrerad! (del 4)

På en sida säger dom så och på en annan säger dom si. Jag vet inte vad man ska tro på längre, känns som de bara blir svårare och svårare att hitta företag som inte testra på djur alls (varesig produkten el ingredienserna).
Jag skulle behöva hitta någon som är insatt och som lever ett helt Cruelty free liv. Finns de några?

Jag försöker just nu att hitta information om ett gäng produkter, men hittar som sagt bara luddiga saker och en sida säger NEJ och den andra sidan säger JA. Så just nu är jag så förvirrad.

Produkterna jag leter info om är...

TREsemme
Coastal Scents
Bindor och Tamponger
Diskmedel och Rengöringsmedel



(Del 1, 2, 3)

I del tre finns en listor över både organisationer, fakta och företag, men just nu är jag lite osäker på de där med företagen för jag hör olika från olika håll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...