Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Förkyld.

Där fick jag för att jag kände mig hänig tidigare. Tror inte på 17 att jag blev häningare och hänigare och kände mig sedan lite febrig. Somnade i soffan framför konståkningen (såg svenskan som gjorde så bra ifrån sig).
det var min dag de, i soffan med snorpapperet i hugsta hugg. De finns inge värre än denna förkylning. De känns som man ska brinna upp och de bara rinner i näsan hela tiden. De är fruktansvärt. Det värsta måste nog vara att man blir så sliten på näsan och runt om av att snytta sig så mycket.
Jag som hade planerat lite idag, trots att de bara var jag och djuren.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...