Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jag har hittat något bra - I've found something good!

Japp, de är google´s översättning. Nu kan jag lämna fler bara kommentarer på YT och andra ställen där man ska skriva på engelska... hihihi. Hur häftigt som helst.

Fatta vad mycket kul man kan ha och vad de kan hjälpa. De funkade kanon nu när jag håller på att maila med E.L.F då mitt paket är borta... Ja, visst de kanske över sätter lite dåligt ibland, men vad får man kräva av ett nät program el vad man nu ska kalla de.


English:
Yeah, they are google's translation. Now I can only provide further comments on YT and other places where you should write in English ... hihihi. How cool any time.

Summarize how much fun you can have and what they can to help. The gun worked, now that I'm about to mail with ELF when my package is gone ... Yeah, sure they might be set a bit bad sometimes, but what may be required by a network programming electricity what we now call the.

Det är helt otroligt - It is unbelievable.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...