Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Lush UK

Efter att både jag och mannen gillat de jag betsällde från LUSH, bestämde vi oss för att införskaffa lite mer. Vi behövde båda lite produkter, då en del var på väg att ta slut. Efter att sett många videoklipp på YouTube om att LUSH UK skulle vara billigare, så tog jag och kollade upp de. Ja de var verkligen billigare. På de vi beställde från UK inklusive frakt så sparade vi 1/3 del av kostnaden de skulle kosta att köpa på .se.


Sweetie Pie, Up You Gets, Think Pink, Space Girl, Creamy Candy Bath, Sunny Side.

Helping Hands 100g, Imperialis 45g, Razorantium 100g, Rehab 100g, Tea Tree Water 100g, Free Massage Bar Tin.

Wiccy Magic Muscles, Iridescent Glitterbug Massage Bar, Sugar Scrub, Fresh Farmacy, Rock Star, Bohemian.

Vi köpte även Sugar Babe, The Godmother, CoalFace.
Fick prover på Honey I Washed The Kids, Sexy Peel Soap och Demon In The Dark tvålarna. Plus prover på dom två Light Pink/Yellow Color Supplement (som bara finns i UK), tyvärr fanns de inte så jätte mycket kvar av den gula i burken. Tror dock endå att den gula light passar mig bäst.

Nu får vi se om de blir någon mer order, beror lite på fram tiden. Vi har nu tvål så vi klarar oss ett tag. De jag är mest såld på är Shower Jellies.

Mannen han har inte hunnit prova Razorantium, som är en rakkräm. Har inte fått utlåtande av Rehab shampoot. Suger babe den gillade han och var jätte bra på hans rygg, där han verkligen behöver skrub.

Det ända som jag känner att jag kunde vara utan är Wiccy Magic Muscles, då den inte luktar sådär super, men var kanon på armen efter att man suttit vid datorn länge och fått lite musarms ont. Köpte den just för att den ska ha hjälpande egenskaper vid smärta och skulle behövas nu när man ska ut i livet.
Imperialis vet jag inte vad jag tycker om den ännu. Den känns lite oljig på min hy, fast den ska vara för oljig hy. Jag ska ge de någon vecka innan jag kan säga vad jag verkligen tycker. Tvättar ansiktet med Fresh Farmacy och sedan använder jag Tea Tree Water och avslutar med Imperialis. (Frågan är om jag bara ska köra på Imperialis på kvällen och inte på morgonen?)

Bad produkterna har jag inte testat, men är väldigt sugen på de. Får se hur länge man kan hålla sig.
Kommentarer
Postat av: Sosso

shit va du hittar klipp överallt...vissa har det tur =)

2010-03-23 @ 21:39:37
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...