Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Motion och Mat.

Japp ni läser rätt. Motion. I Onsdags var jag iväg till sjukgymnasten och vi gick först en runda för att de var så fint väder. Sedan cyklade jag lite och gav mig på lite vikter och andra övningar. Planen nu är att träna en gång i veckan tillsammans med sjukgymnasten och sedan ska vi försöka lägga in ett pass då jag tränar själv. Det är tur att man har snart högkostnadskort, de behövs nu när "inkomsterna" minskar. Maten går de lite sådär med. Jag har nästan ingen matlust alls och jag vet inte hur jag ska vända på de hela och få maten att bli kul igen. För mig måste den vara kul, då jag får så ont i ryggen fort av att stå vid bänken/spisen. Någon som har tips på någon god LCHF/GI maträtt? Eller bara tips på fisk rätter, då jag är dålig på att äta fisk. Söker även lite vegg. mat, då vi ska ha en vegg. dag i veckan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...