Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Nyx Cosmetics

NYX är ett märke som varit rätt populär i en del av skönhetsbloggarna och som ska vara ett lite bättre budget märke. Enligt många är dom även Cruelty Free (dom finns med på PETAs lista, men inte på någon annan. Jätte synd för jag gillar deras produkter, men kommer inte införskaffa mer förens jag vet hur de ligger till). De finns ingen återförsäljare av NYX i Sverige. Jag har beställt från Cherry Culture. Dom två öggonskugger jag köpte är NYX Single Eyeshadow i Yellow Funk - Matte och Black - Matte. Lösögonfransar NYX Fabulous Eyelashes 2 av Nr 104 och 1 av Nr 122. NYX Doll Eye Mascara - Water Proof Extreme Black. NYX Round Lipstick i färgerna Baby Pink, Opal och Vitamin. NYX Jumbo Lip Pencil i fären Pink Nude. 2 NYX Girls Round Lip Gloss i färgerna Shiny Ice och 24K.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...