Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Överklaga.

Har haft så svårt att komma på hur och vad jag ska skriva i överklagan till FK. Idag har jag dock kommit igår lite och kladdat ner, men jag vet inte. Ska höra med mannen när han kommer hem, vad han tycker om de jag kladdat ner hittils. Lite hopplös känns det kan jag säga. För vad skulle få dom att ändra på sig? Med dessa nya regler som i helhet ska få slut på fusket (vilket de inte får), så drabbas vi som redan ligger. Helst av allt önskade jag att jag inte var sjuk och att jag inte har den smärtan jag har. Har knappt suttit här 5 min och redan har jag ont i ryggen, så jag vill bara gå och lägga mig. Jag måste dock bita igen, för blir de avslag igen. Ja då är man utkastad i arbetslivet och då får man trots smärta bita igen och försöka att inte tänka på de. Hur svårt de än kommer vara/bli. Jag vill så mycket, men min rygg klarar inte av de och de är så frustrerade.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...