Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Paket från E.L.F

Idag kom de paket från E.L.F. Beställde lite av de som inte fanns inne då jag beställde sist och denna gången han jag även få kod via Facebook. (väldigt sällan man får kod från UK sidan). De var Free frakt.
High Definition Powder, Som jag har längtat.
Hypershine lip gloss i färgerna Joy och Sugar Plum. (köpte en i min förra order och den var grymt bra, tyvärr hade några färger redan tagit slut. Jag som hade tänkt köpa resterade färger).
Cream Eyeliner - Black, som äntligen kom till UK efter att ha funnits i USA ett tag.
New moisture care lip color i färgen Maple Sugar. Har inte testat den tidigare, så jag tog en chansning.
Complexion Perfection, har hört så mycket bra om den. Så klart jag vill prova den också.

Nu har jag dock sats på köp stopp. hihihi. Fattar inte varför?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...