Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vad trevligt!

Det är så trevligt att komma in och se att man fått en kommentar. Bara att ha fått en kommentar betyder nästan allt, men sedan att de visra sig vara någon helt okänd, de gör saker bara bättre. Det är otroligt kul att få kommentarer och att få se lite vem som kollar in min blogg.
Jag har inte mängder av läsare, men jag är nöjd endå. Det är alltid trevligt med nya och nya kommentarer. Så välkommen tillbaka.
För den som kanske undrar så ligger jag på 10-15 besökare per dag nu. Tidigare låg den på 5-8, så jag är så nöjd så, men visst hoppas man på att de ska öka. Att just min blogg ska blir lite mer poppis. Kanske inte så att jag vill ha flera hundra el flera tusen, men lite mer skulle vara kul.
Kommentarer
Postat av: Sosso

hihi jag kollar gärna in fler gånger..



sv: nån gång måste ju turen även komma till dej =)

2010-03-24 @ 07:35:09
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja nu verkar det som att jag inte behöver snyta mig längre, men kommer väl inte prova detta förrän på fredag iaf då jag ska ner till gbg =)

2010-03-24 @ 18:07:03
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...