Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Uppdatering...

Va dålig jag varit på att blogga, vet inte vad som hände i helgen. Jag som hade tänkt bloggat en hel del, men så blev de bara inte. De har snurrat en massa i huvudet den senaste tiden hur jag ska gå vidare. Än så länge har jag inte fått något svar på överklagan och har heller inte fått något svar från Alfa-Kassan. Detta får de hela att se mörkt ut, så denna månaden har man noll kr. Åh jag kan lova att de känns tungt, får vända och på ekonomin. Dra in på allt som går att dra in på och de får mig att krypa på väggaran och känna mig instängd och liten som en mus. De har dock börjat hända litet, men inget som ökar ekonomin än tyvärr. Mannen ska iväg på läkarundersökning 11 juni och vi får hoppas de går bra, för de är just nu vårat enda hopp och ljus i mörkret. Jag var i torsdags på ett möte med AF Rehab och genom dom/de ska jag få gå på något i 3 veckor och får troligen då ett litet tillskott till kassan. När detta blir av fick jag veta idag (Tisdag). 8 Juni ska jag på första besöket på de där stället och de känns både spännande och skrämande på samma sätt. Är dock väldigt rädd att de ska vara något skit bara, men försöker endå hålla hoppet uppe. Försöka se de positivt, fast efter alla FK projekt fiaskon så är man lite tveksam. Efter de vet jag inte vad som händer. Har dock en annan väg att välja, men jag står och väger om du skulle funka för mig och om de skulle funka. (mer om de tänker jag inte säga nu). Jag har dock varit lite aktiv. Har försökat att påbörjat ett CV, men ni kan tänka att den inte blev sådär givande. Mest en del under Datavana... hahahaha Under jobb erfarenheter är de dött som min erfarenhet. Har snackat en del med mannen och vi både har sagt att de som skulle passa mig, skulle vara något där jag som person fick komma fram mer och vara lite bestämd. Åh andra sidan vem skulle vilja ha en oerfaren till något sånt? Vet ni någon? Då får ni gärna dela med er, dock måste de vara i Örebro/Lindesbergs området.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...