Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Bläddra framåt bland inläggen!?!

Jag har nu länge irriterat mig på en sak på bloggen, att det inte finns så man kan bläddra framåt bland inläggen. Har sett detta hos många andra bloggar och då även på bloggar som ligger på blogg.se, men hur göra man? Har sökt och sökt runt om, men hittar inget om detta. Det som gör det hella så irriterande började när jag rekommenderad en vän att gå in och kolla på min blogg, då denne var lite intresserad av vilken tapet vi skulle ha i hallen. Jag fick sedan snabbt tillbaka höra att det inte fanns något om det. Då började jag kolla bloggen och insåg att många inlägg kommer bort i glömskan pga. att det inte går att bläddra till äldre inlägg, utan att man bara kan se om dom 15 senaste inläggen på både startsidan och i varje kategori. Så finns det någon vänlig själ där ut, som vet hur man fixar så att man kan bläddra framåt bland inläggen? Jag vill juh att man ska kunna gå tillbaka och titta även på dom äldre inläggen och att det inte ska bli för många inlägg per sida (alla på en sida skulle juh ta så mycket juh mer man bloggar).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...