Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Dagens Make up

I ett par dagar nu har jag varit så sugen på att testa att göra en lite mer mörk make up. Har sett så många snygga svarta sminkningar, så jag kunde inte motstå idag att testa. Visst tyckte jag att det var svårt att få det snyggt, men endå var det lite så svårt som jag hade trott. Jag gick in med tankarna på att det inte skulle bli några bilder tagna pga att jag skulla misslyckas. Om jag får säga det själv tycker jag den blev riktigt bra, för att vara första gången med så mycket svart. Bilderna brukar bli bättre, men vet inte vad det är för fel nu. Dom tre övre är tagen utanblixt i badrummet och dom tre nedre är tagen med blixt här i datarummet (som är rätt mörkt) Kan säga till alla som känner mig. Nä, läpparna är inte sådär rosa. *asg* Dom är lite mer åt det mörkare hållet. Även denna gången var jag dålig på att anteckna vad jag använde, men skulle någon vara intresserad så kan jag försöka börja lägga till det. Åh är det någon där ute som kan ge tips på hur man ska göra för att få bilderna att bli bättre? Jag hittar inte den där perfekta sättet att ta bilder på, när det gäller make up.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...