Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Duktiga Jag!

Idag är jag stolt över mig själv, då jag både tränat och gjort en del här hemma. Jag har städat tvättmaskinen (inte de roligaste och det var förjävligt) och sedan även kört den tom med vittvättmedel på 90 grader, som stod rekommenderat på nätet. Det känns verkligen i händerna nu, torra som 17. Så dom ska nog få lite extra handkräm till kvällen (innan sängen). Katterna har fått det rent på sin plats i tvättstugan också. Ska leta fram rena skålar också till dom, måste bara komma på vart jag la dom. Har blivit en del saker som kommit bort i renoverings-yran. Hoppas dock på att dom ligger i hund/kattlådan i gästrummet. Undra om dom även ska få lite gottigott också, för att dom stått ut idag med mig där. *fniss*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...