Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Lika rolig varje gång!

Min moffa, han är lika rolig varje gång. Tror han börjar glömma bort saker, för idag tog han upp samma sak som sista han ringde. Han sa även att han skickar en slant till kontot till jul. Åh det Tackar vi så klart för. Måste säga att i år känns det tungt pga två orsaker, det är det ekonomiska och att mannen jobbar hela julhelgen. Ser verkligen inte fram imot det, måste jag erkänna. Jag önskade att jag hade kunnat åkt i väg och fira jul med Moffa, Morbror och pappa, men det finns inga pengar till det. Man vet juh inte hur länge man får ha sin moffa kvar. Han är trots allt mellan 85 - 90 år (minns inte exakt ålder). Så det är jobbigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...