Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Japp idag är det Måndag igen. Denna Måndagen blev dock en av dom bättre. Trots att jag haft en jobbig vecka, veckan som var så hör och häpna så visade vågen hela -1 kg. Behöver jag säga att jag är super nöjd över det. Så nu ligger jag på totalt -4 kg, vilket känns helt fantastiskt och det får en att bli rätt peppad.

Dagen vände tyvärr, när jag beslutade mig för att ta en prommend med hundarna och inte bara släppa ut dom. FAN, vinter jackan passar inte! Fick nästan panik och vad ska jag göra nu? Kan inte gå i en höst/vår jacka hela vintern, men det ser inte bättre ut tyvärr... Det var inte bara några cm som fattades utan här snackar vi nog 10-15 cm. Jag fattar inte hur det kommer sig, för är inte så stor skillnad på vikten nu och förra vintern.

Jag kämpar på endå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...