Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Movie Making

Ja här håller vi på med Filmskapande, ska ni veta. Har redan gjort 4 stycken, sedan om jag lägger upp dom på YouTube eller inte. Det får vi väl se. Kom även på att blanda in skönhet i de hela genom att göra en video med 2009 års bilder av Make up. Det blev inte så många, då jag inte fotat Make up så ofta. Visst 2010 har inte varit det bästa foto året heller, men men.

Jag måste vara ärlig och säga att detta har varit otroligt ro givande och enormt kul. Åh känner jag mig själv kommer jag nog att fortsätta. Ska även ta mig mod och fråga Svärmor om jag kan få låna hennes Video Kamera. Hon filmar mest Folk Race och det är nu ingen säsong för det. Så man vet juh inte.

Jag har juh både min Casio kamera och min iPhone att filma med, men skulle vara kul att testa på vanlig digital video. Var länge sedan jag höll i en äkta riktig video kamera ska jag erkänna. Det känns lite för länge.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...