Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vart tar tiden vägen?

Dom två sista dagarna har det inte blivit nästan något sittande på nätet. Bara snabb kollat av det viktigaste. Åh helt ärligt vet jag inte vart tiden tagit vägen. Inte kan jag säga att jag gjort en massa vettigt heller, visst vi var ena dagen och handlade mat. Mannen fick riktigt bra extra lön denna månaden. Så nu kan vi kanske lägga lite och spara. Visst han sa att jag kunde få köpa mig shampo och balsam, men jag funderar nog på att vänta och se vad jag får i julpengar. Vill inte använda hans pengar mer än jag redan gör. Känner mig hemsk som det är. Idag önskade man dock att man hade ägt ett par riktiga vinterskor och långkalsonger, för det är sånt underbart väder ute just nu. Sådär härligt kyligt (om man har rätt kläder på sig). Får se kanske man kryper ner i soffan med täcket och kollar lite skidåkning, man vet aldrig...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...