Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vill Ha!

Det är inte ofta jag får "Vill Ha - begär", speciellt när det gäller kläder. Nu har jag dock fått det. Fick ett mail om att Ellos nu hade Plus Collection Dress up - Kläder och klart man blev lite nyfiken på dom.
Jag vet, skulle inte ha varit in och kollat.

Där på första sidan fanns det underbaraste jag någonsin sett (den gråa tunikan, som hon brunetten har på sig). Det värsta är väl att jag inte hittar den på sidan (Någon som sett den och kan dela med sig av vart den finns, vill veta priset).

Jag vet att jag inte har råd, men önska sig och drömma kan man alltid göra. Vill Ha Vill Ha...


Update: Jag har äntligen hittat den (HÄR), nu är det bara att lägga till den till önskalistan och hoppas på det bästa, men vi vet med min otur så finns den säkerligen inte kvar efter jul (måste vänta på julklappspengar).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...