Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

You Go!

Nä, I GO! Idag var jag nämligen till sjukgymnasten och tränade. Åh denna gången kände jag verkligen att de börjar bli lite roligare, än vad det har varit tidigare. Fick även sjukgymnasten att "hoppa av lycka", när jag sa okej till att köra en omgång till på trampmaskinen (den där gamla versionen ni vet). Det kändes så bra efteråt att jag bokade in två nya tider på Onsdag och Torsdag till veckan. Nu ska jag försöka hålla mig till två gånger i veckan och att hon ska hjälpa mig göra ett program som jag kan köra hemma också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...