Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Angående renoveringen!

Jag fick en kommentar om att vi renoverar och för dom som inte följt min blogg under en tid kan det kanske bli lite VA känsla...

"Du skriver i ena inlägget att ni måste vrida och vända på era pengar för du inte får ut några pengar, nästa inlägg så skriver du om att ni renoverar och grejar."

För att förtydliga detta, så började vi renovera innan jag visste hur det skulle bli. Vi har dock haft de ena strulet efter det andra och där av har renoveringen dragit ut på tiden. Allt till renoveringen, införskaffade vi i slutet av förra året och detta gör att jag nu kan skriva om renoveringen. Vi har inte haft tid och ork här i år pga. allt annat runt omkring och det har gjort att vi ligger efter i våra planer. Det ända som vi fått lägga ut pengar på iår är golvet i allrummet, men där gick lite av skattepengarna åt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...