Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Ingen bra dag!

Nä, idag är verkligen inte en bra dag. Jag är så trött less och irriterad på att det aldrig händer något. Även idag är en dag då återigen inga jobb finns som inte kräver hög utbildning och erfarenhet. Åh inget samtal från AF handläggaren heller, men jag fick dock med posten en tid på tisdag för Återkoppling av arbetspsykologisk utredning. Där AF handläggaren tydligen ska medverka.

Jag hade hoppas på att hon skulle ringa mig, då jag verkligen vill veta att jag kan tacka JA till Fia-projektet (vilket jag verkligen vill och hoppas att jag kan, men det handlar nu om pengar. Utan pengar inget projekt och utan det, ja då vet jag inte vad som händer).
Det jag tycker är så jobbigt är att allt ska ta sådan tid och det är juh inte så att de direkt hjälper ens självkänsla/självförtroende direkt heller. Som jag skrev igår 0 kr är ingen inkomst.


Update: Det är helt jä-la otroligt. "Personen du söker återkommer 28 oktober". Har dom inget annat för sig en att inte jobba heller? Fatta hur irriterande detta är, när man verkligen vill få ett svart.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...