Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Slapp!

Ja i helgen har jag varit slapp, måste jag säga. Har inte gjort direkt något. Måste få ha sånna dagar också ibland.
Idag är jag lite sugen att ge mig på att prova programet "Create a World Tool" till ett spel. Det skulle vara kul att vara lite mer kreativ.

Nätet har denna helgen drivit mig till vansinne nästan, ena stunden funkar det, för att någon minut senare inte funka. Värst har det varit på kvällen/natten (jag vet då ska man sova). Åh jag vet inte vad som kan vara felet, om det helt enkelt är modemet eller om det är nätverkskortet eller något ute som stör ut kommunikationen mellan modem och nätverkskortet... Ett mysterium.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...