Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Svårt att välja!




Hur svårt ska det vara att välja gardiner igentligen? Det är juh inte så att man inte har att välja mellan, visst en del skulle kanske behövas kortas av och en del är inte helt sydda. Åh det är inget jag gör.
Sy är helt enkelt inte min grej och det är väl kanske därför det är så svårt att välja. Känner dock att det inte finns några som passar in just hos oss.
Man skulle haft huset innan mamma gick bort, för hon om någon kunde sy (där av de finns halvfärdiga gardiner i skåpet/garderoben).

Att välja är inte det lättaste för mig. Kanske finns någon där ute som tänker att min mängd gardiner är barnlek, vem vet. Det finns säkert folk som har mer, men likt förbannad ska det vara svårt.

Jag har kommit från den där möstrade gardiner perioden, trots att mina favoriter och den som ligger mig varmast om hjärtat är med grön botten och underbara färg glada tulpaner, som även finns i mammas egengjorda lampskärmar.
Nu vill jag mer ha neutrala och det finns det inte så många av. Julgardiner gillar jag fortfarande i lite mönster och dom få jag har förvaras i jullådorna, för att inte blanda + bristen av bra utrymme i garderoben här i datarummet.
Kommentarer
Postat av: Malin

När vi väl har kommit i ordning och så i huset kan jag ju alltid kapa lite gardiner åt dig.

Dessvärre känns det inte som om det kan bli innan jul, men efter det borde jag ha lite mer tid till allt igen. Så hojta om du behöver några gardiner sydda 2011 ;)

2010-11-02 @ 11:32:12
URL: http://madebyma.blogg.se/
Postat av: Malin S

Nämen hej!!! Det va inte igår vi råkades!

Lite häftigt att du trillade in i min blogg. SÅ märkligt..Satt och va nostalgisk häromdagen och kikade då på gamla ps:ade bilder där jag hade dig ju.

Häftigt!!

Intressant blogg du verkar ha här.. Hur går det med vikten?? Inga tankar på gbp? Det är iaf det bästa valet jag någonsin har gjort!



Kram på dig finis!

2011-01-31 @ 00:20:05
URL: http://frnfetmammatillhotmama2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...