Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Träning och Vikt

Idag har jag varit hos sjukgymnasten och tränat (man får ta tag i det medans man har frikort). Trots att det nu var ett tag sedan, så fick jag öka vikterna på några av "maskinerna". Är nu uppe i 70 kg när man ska sitta och sedan trycka upp benen och 85 kg på den som man ska sitta och trycka ner benen. Förut har jag bara klarar 55 kg, så det kom lite som en chock måste jag säga. Benen är det inge fel på tydligen, men rygg/mage övningarna är fortfarande jobbigast. Har varit lite slarvig den senaste tiden med attt väga mig, men det har helt berot på att jag inte mått sådär super. Har tyvärr även dom två senaste veckorna haft + på vågen, men det är sånt som händer. Det finns så mycket som det kan bero på, då själva kroppen (mest ansiktet) fortsätter visa nergång. Kanske man bygge muskler i stället, vem vet... Så totalt ligger jag på -0,7 kg, så jag är rätt nöjd.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...