Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Urban Decey - NAKED

Äntligen, efter lång tids trånande och väntande. Så har den äntligen kommit (i Måndags). Så som jag väntat och sparat, sparade en del av skattepengarna utifall denna skulle komma till en webshop som levererar internationellt.
Det var trots allt inte ett lätt beslut, när jag såg att både HQhair och Lookfantastic hade fått in denna eftertraktade palett från Urban Decay. Alla som läst min blogg, vet hur det ligger till just nu och jag vet, att hade jag inte tagit chansen nu när jag endå sparat till den, så hade jag nog ångrat mig. På HQhair hann den t.o.m bli slutsåld innan jag bestämde mig och då köpte jag den från Lookfantastic (frakten är lite billigare där).



Pris: 44$/27£
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...