Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Yttrande

Mitt i natten ska man komma på saker. Jag fick juh brev från den där rätten om överklagan och jag fick ett utdrag ur bilagan och jag hade rätten att yttra mig in innehållet. Vilket jag kan säga inte var så lätt. FK går fortfarande på avslag och skriver en massa om kognitivt/psykologoskt funktions hinder. Fattar inte kan dom inte läsa heller? Mitt fel sitter i ryggen... Blir så irriterad så, men efter många genom gångar i huvudet så lyckades jag få iväg här i veckan ett yttrande och nu är det bara att hoppas på det bästa, men vi vet juh redan nu hur det kommer bli. Så jag lägger inte så mycket hopp på det hela att dom skulle ändra sig. Så nu är det mer väntan...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...