Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Ännu en dag!

Kors i taket, jag är vaken, vid denna tiden på dygnet... Vaknade 8 med åter igen rinnande näsa och de vara bara att kliva upp för somna om var helt omöjligt... Måste vara kylan som nu kommit och slarvet med allergimedicinen (allergi är ett straff till männskligheten). Idag hoppas jag verkligen att vi ska hinna mer och jag önskade att jag inte hade ont i ryggen. Har så mycket vi behöver hinna med idag. Nu när de kylan börjat dra in och vi verkligen skulle behöva dra igång pumpen, kan dock inte göra detta ännu pga. att vi måste få taket i hallen, upp i trappen och i allrummet målat + att väggen i trappen också ska målas. Efter detta kan vi kör igång pumpen. Blir detta inte av helst idag, så blir de nog att vänta till våren och hur kul är det. Det har tagit nog med tid nu, denna renovering. Det som kan göra att det kör ihop sig är att mannen måsta iväg på ett möte idag av alla dagar. Så jag hoppas verkligen att någon annan vill vakna nu, så att vi kan käka lite frukost och sedan köra igång. Va ***, nu kom Posten. NU? Vad är detta?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...