Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Blog Awards 2010!

Jaha, då har det där dragit igång igen. Jag har märkt att i år har de varit mycket gnäll från bloggaren som hotar med bojkott osv. Bara för att dom i år tar betalt. Kliv av era pedistaler och inse att detta är något som kostar och ni har *** råd att lägga ut dom där slantarna.

Om man ska bojkotta Blog Awards, så tycker jag att det ska vara av anledningen att det knappt finns en enda "normal" människa. Med Normal menar jag inte mig själv, utan jag menar vanliga människor som har super bra bloggar, men som inte alls får den uppmärksamheten som dom förtjänar. Inte bara skönhetsfixerade tjejer som tror dom äger världen. Jag måste säga att jag blev lite "Aha, men gud så bra att hon äntligen får uppmärksamhet", när jag såg att
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...