Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Detta är straffet!

Först blir man utkastat ur sjukförsäkringen, sedan får man nada hjälp. På detta har man endå allt man måste genom föra, för att man verkligen är sjuk och allt detta kostar. På det ska man söka jobb, man leter och letar och letar. Nä jag har inte den lyxen att jag känner någon som känner någon, inga kontakter här inte. Så såg man ett jobb på Platsbanken och man funderade och funderade, men nu när man tagit beslutet att sätta sig på söndag och försöka få ihop något, Vad händer då? Jo, då finns inte annonsen kvar.

Det känns som man straffas för något man inte gjort eller något man inte kan rå för. Jag valde inte att bli sjuk!
Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Njae, jag är nog överkänslig, det är alltid samma öga också dessutom. Tack! :)



----

Dagens samhälle (eller Sverige rättare sagt) är så sjukt, att folk väljer att inte betala för en bråkdel latmaskar då majoriteten faktiskt ÄR sjuk. Jag skiter i om jag får skatta mer så länge skatten går till de som behöver det. Tyvärr är det ju inte så idag :/

2010-09-28 @ 23:21:09
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...