Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jag är förälskad...

I ett klädesplagg. Idag (tisdag) när vi endå var i närheten av Marieberg, så beslutade vi oss för att gå in en snabbis på Gallerian och kolla lite. Jag tittade in hos Zizzi´s och kolade om du hade nå kul.
Där mitt framför mina ögon låg den. En svart stickad tröja (eller vad man nu ska kalla den, har sökt efter bilder, men hittar inga tyvärr). Den är lite luftig upp till och lite tajtare nertill, men ååååh så snygg den är. Det var bara att titta på prislappen och fortsätta drömma. Andra gången jag tittat på den nu och trånar. Var så länge sedan jag kände såhär för ett plagg, 599kr är just nu en hel förmögenhet. Åh jag vet att om jag skulle vänta till jul och då få en slant, så vet jag att det då är försent. Hos Zizzi går plagen enormt fort och dom får hela tiden in nya, känns det som. Då det alltid finns något nytt varje gång man tittar in.

Varför skulle man falla för ett plagg just nu. när man inte har råd att slösa?
Kommentarer
Postat av: Erica Ekblad

SVAR TILL: Det var väl inget fel på det där heller. Hoppas dagen blir bättre för dig.



Ibland kan man känna siig så risig bara =(

2010-09-22 @ 10:27:56
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...