Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Jag blir så trött!

Jag fattar inte. Fick en räkning från BBB på säkerhetspaketet och en extra för September och Oktober. Så jag ringde upp och då fick jag vet att säkerhetspaketet var jag tvungen att själv avsluta med 1 månads uppsägning. Dom sa inget om detta då jag skulle lämna dom och Telia sa inget dom heller. Hur skulle jag veta att jag måste säga upp just detta själv? Ska jag gissa eller? Så denna månaden har vi en extra oönskad räkning på 148kr, kanske inte så mycket, men för oss är det mycket just nu.

Jag blir så trött på den dåliga informationen som dom ger och inte ger... Tur man är av med dom sedan, men detta blev ett litet bakslag för oss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...