Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag igår, Tisdag idag.

Jag missade helt att ställa mig på vågen igår, så bättre sent än aldrig. Till min stora förvåning så hade jag gått ner 3 hg. Inte mycket, men bättre än inget alls. Så efter en tiden upp och ner gång, så ser de ut att gå ner, trots att de nu i slutet av månaden blir lite dåligt med mat pga felberäkning. Så nu ligger jag totalt på -2,3 kg och jag är rätt nöjd, men ska försöka lite bättre. Det svåraste är juh när man måste tänka om när det gäller mat, att äta LCHF/GI är inte det billigaste... men jag tänker INTE leva på pasta hela livet...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...