Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Renoveringen fortsätter.

Det har blivit dåligt bloggande, just pga. att vi fortsatt renoveringen. Golvet i allrummet är nu lagt ocg den blev så snygggt så. Just nu i skrivande stund ska mannen börja med att måla väggen i trappen en andra gång, så får vi se hur de blir sedan. Hoppas kunna hinna med att tapetsera idag i allrummet (trots snuvan jag åkt på). Om allt går som de ska, kanske vi även kan hinna med tapetseringen i hallen under morgondagen, men vi får vänta och se.

Vet säkert att det finns några som är nyfiken på hur det blivit. Hihi.
Den enda delen av renoveringen som får vänta nu är Vardagsrummet. Det får vi ta när vi orkar, då vi måsta packa ner allt för att kunna fixa ordning och tapetsera (taperna är inköpta, men jag har lite ånger). Visst jag skulle helst vilja ha de klart så fort som möjligt, men det tar sån tid, speciellt när jag inte klara av att hjälpa till mer än jag gör. Måste även komma på hur vi ska laga skadan som blev då hyll delen rasade ner i tvn. Vi fick värsta kratern i väggen efter den.
När vi renoverad köket slog vi igen ena dörren till Vardagsrummet och det måste vi också fixa. Blev riktigt bra i köket där, så det ska nog inte bli några större problem.

Bilder kommer att komma framöver.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...