Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Sverigedemokraterna in i Riksdagen!

Ska först säga att jag inte röstade på dom, men tanken fanns. Det vara bara några punkter som jag inte gillade.

Jag blir så förbannad. Läste nyss om en 16-årig tjej som skrev om rasism och att alla människor förtjänar lika, och om någon är utsatt så hjälper man denne.
Öppna ögonen, om ni kallar SD för rasistisk, då vill jag bara att ni ska veta att Moderaterna är lika dåliga dom också. Den ända skillnaden är att Moderaterna går på sina egna. Med detta menar jag alla sjuka som får lida och inte får den hjälpen dom behöver. Våra egna.

Jag säger inte att vi ska kasta ut alla invandrare, men en ändring i visa politika delar, är det så fel? Alla bara ser deras invandrarpolitik, men det finns så mycket mer också. Åh hur man kan säga att SD är rasistisk när det sitter invandrare i partiet, hur går det ihop?

Nu är det som det är och jag tycker alla ska ta sitt ansvar och sluta leka dagis. Jag tycker de är barnsligt att inte kunna lyssna på någon annan, bara för att dom tar uppp frågor som inget parti vill ta med tång. Frågan här är varför vill dom inte det? Varför ska istället sjukskrivna straffas, för att dom rika ska bli rikare?

Det kanske är svårt för folk att förstå hur man känner sig, när man läser allt detta om rättigheter och att SD nu skulle vara en som inte bryr sig om männskliga rättigheter. Åter igen, ser ni inte era egna, utan ni är så förblindade i denna invandrarpolitiska fråga, att ni ser förbi den skadan Moderaterna (Alliansen) gjort mot sina egna. Kastat ut folk som om dom vore helt värdelösa och dom har inga rättigheter. Dom får inte den hjälpen dom behöver, för att dom inte har råd att kosta på detta och dom får ingen förståelse över hur det känns. Dom är utan rättigheter och inte värd ett skit.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...